stycznia 21, 2018

Jakie serie i trylogie znalazły się w moich planach czytelniczych 2018?


                             

Jeszcze nigdy nie planowałam co mam zamiar przeczytać w danym roku. Teraz też nie chce robić dokładnego spisu wszystkich  książek do przeczytania, bo z miesiąca na miesiąc przybywają mi nowe i czasem mimo, że zaplanuję kolejność to mam ochotę zabrać się za coś innego. Jednak chciałabym zrobić spis serii i trylogii, które mam nadzieję, że w tym roku znajdą się na mojej liście przeczytanych książek. Nie wszystkie znajdują się na mojej półce, ale jako książkoholiczka wiem, że szybko może się to zmienić ;)


Zacznę od tych, które aktualnie posiadam w swojej biblioteczce:

1. "Diabelski Maszyny"
Czytałam "Dary anioła" i bardzo mi się one podobały, dlatego kupiłam inne książki Pani Cassandry Clare. W zeszłym roku zaczęłam czytać "Mechanicznego anioła", ale dopadł mnie zastój czytelniczy i nie skończyłam go. Jednak po tym przeczytanym kawałku myślę, że będzie mi się podobać.





2. "Mroczne Intrygi" 
Dokładnie tak samo jak pisałam wyżej- zakupione po "Darach anioła", jednak ich jeszcze nie zaczęłam czytać i czekają na swoją kolej.





3. "Szklany Tron"
"Dwór cierni i róż" zawładnął moim sercem i do tej pory go nie opuszcza. Po skończeniu od razu postanowiłam skompletować wszystkie książki z serii "Szklany Tron". Jednak żeby je przeczytać, chciałabym mieć tyle wolnego czasu, żeby nie musieć się z nimi rozstawać. Dlatego planuję zabrać się za nie w wakacje, kiedy nie będę musiała myśleć o egzaminach i nauce.





4. "The Raven Cycle"
O tych książkach informacje spotykałam co chwilę, więc i ich nie mogło zabraknąć. Jestem ich bardzo ciekawa, ale też zabiorę się za nie jak tylko będę miała więcej wolnego czasu.





5. "Wilkołaki z Mercy Falls"
Te książki kupiłam pod wpływem impulsu na promocji, a dopiero potem zaczęłam czytać opinie. Spotykałam różne zdania na ich temat i nie wiem czego mogę się spodziewać.




6. "Czas Żniw"
Pierwsza część przeczytana i pokochana. Jeśli dalsze są napisane na takim samym poziomie, to już mogę powiedzieć, że będą mi się podobać.






A teraz te, których jeszcze nie posiadam, ale chciałabym zmienić to w tym roku:
1. "Selekcja", czyli "Rywalki"
2. "Buntowniczka z pustyni"
3."Żniwiarz"
I na sam koniec moje największe postanowienie
4. "Harry Potter"- Przyznaję się, nie czytałam jeszcze nigdy Harrego Pottera. Nie wiem jak do tego doszło, ale nigdy jakoś nie miałam okazji. Jednak w 2018 planuję zakupić całą kolekcję i wszystkie przeczytać. 

Tak prezentują się moje plany. Dajcie znać, które książki są już za Wami i co o nich myślicie, a które też macie zamiar przeczytać w 2018 :)

5 komentarzy:

  1. "Wilkołaki z Mercy Falls" super seria polecam �� i takie pytanie gdzie kupiłaś wszystkie części Diebelskich maszyn, bo ostatnio ciągle szukam i jest tylko pierwsza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam na Allegro całą trylogie w komplecie, może jeszcze ktoś sprzedaje bo miał ich bardzo dużo ☺️

      Usuń
  2. Tez mam w planach "Diabelskie Maszyny", tyle się nasłuchałam pozytywnych recenzji, że wyjątkowo zamierzam kupić w ciemno, zanim przeczytam fragment i się przekonam czy to dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na pewno chcę przeczytac "Mroczna korona" oraz "Zły Romeo". :)

    https://piesnapunkcieksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 MIĘDZY STRONAMI , Blogger