lutego 15, 2018

"Srebrny łabędź"- Amo Jones

"Możesz nas nie znać, ale my znamy ciebie. Zagrajmy w grę. Oto, co cię czeka, gdy przegrasz..."



Tytuł: "Srebrny łabędź"
Cykl: Elite Kings Club
Autorka: Amo Jones
Liczba stron
Data wydania: 16 luty 2018 
Wydawnictwo: Kobiece


Madison Montgomery pochodzi z bogatego domu. Jej życie całkowicie zmienia się, gdy jej matka popełnia morderstwo, a potem sama odbiera sobie życie. 
Ojciec Madison żeni się ponownie i zapada decyzja o przeprowadzce. Dziewczyna ma nadzieje na nowy start. Zapisuje się do prywatnej szkoły i mogłoby się wydawać, że wszystko będzie szło po jej myśli. 
Już pierwszego dnia przekonuje się, że mury szkoły skrywają tajemnice. Wszystkimi uczniami rządzi grupa dziesięciu chłopaków, którym towarzyszy aura tajemniczości i terroru. Nazywają ich Elite Kings Club i do Madison dociera wiele plotek na ich temat. Stara się nie wierzyć w to co o nich słyszy, jednak kiedy wpada w oko przywódcy elitarnego klubu, nie wie już co jest prawdą, a co kłamstwem.
Dlaczego członkowie Elite Kings Club mimo całej nienawiści do Madison, dbają o jej bezpieczeństwo?
Co się stało z poprzednią dziewczyną, która związała się z jednym z nich?
Dlaczego te wszystkie mroczne tajemnice są tak niebezpiecznie pociągające?




"Sekrety są bronią, a spustem milczenie."


"Srebrny łabędź" to książka, która bardzo mnie zaskoczyła. Zaczynając ją nie spodziewałam się, że tak mnie wciągnie. Od samego początku budowane są tajemnice i sekrety, które nie dają nam spokoju. Wszystkiemu towarzyszy ogromne napięcie, przez co nie mogłam się od niej oderwać. Mamy tutaj bogatą dziewczynę, niegrzecznego chłopaka i akcję, która rozgrywa się w liceum. Uwielbiam takie książki New Adult, jednak ta przekracza niektóre granice. W książce występuję wiele scen erotycznych (nie spodziewałam się, że będzie ich aż tyle) i są one bardzo dokładnie opisane (tego też się nie spodziewałam), ale nie wpłynęło to negatywnie na moją opinię. Towarzyszyły mi różne emocje i bardzo często miałam wypieki na twarzy. Są tu też sceny, które sprawiały, że co chwila się śmiałam i naprawdę nie sądziłam, że tak mi się ta książka spodoba. 

Bohaterowie są bardzo zagadkowi. Dokładniej mam na myśli Elite Kings Club. Wiele tajemnic z nich związanymi nie zostało wyjaśnione, ale to na pewno zmieni się po przeczytaniu drugiej książki. Madison polubiłam, jednak irytowały mnie niektóre sytuacje i jej zachowania związane z płcią przeciwną, ale genialny pomysł na fabułę całkowicie mi to rekompensuje.




"Znacie to uczucie, kiedy wydaje się wam, że ktoś was obserwuje? No to pomnóżcie to razy siedem."


Książkę czytało się bardzo dobrze i szybko. Autorka ma bardzo przyjemny styl pisania. Zakończenie sprawiło, że już nie mogę doczekać się drugiej części. Pomysł na książkę moim zdaniem jest bardzo dobry. Polecam ją osobom, które szukają lekkiej książki. Na pewno nie raz wywoła uśmiech na Waszej twarzy oraz wypieki na policzkach.



3 komentarze:

  1. Mnie też Madison momentami strasznie irytowała, ale tak jak mówisz pomysł autorki na intrygującą fabułę wszystko rekompensował!
    Nie mogę się doczekać maja i drugiego tomu :)
    Pozdrawiam i zostaje na dłużej Natalia,
    bookinoman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chcę przeczytać tę książkę, ale chyba poczekam aż wyjdzie drugi tom :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam i podzielam opinie. Książka jest naprawdę dobrze napisana :) Zastanawia mnie tylko co będzie dalej🤔

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 MIĘDZY STRONAMI , Blogger